Bedrijf

Leer
ons
kennen

 

COVID-19 update 706 Seating Group

Levering: Onze leveringen zullen plaatsvinden zoals u dat van ons gewend bent. Wel zullen we direct contact met de klanten vermijden en onze chauffeurs werken volledig volgens de richtlijnen van het RIVM.
Afspraken: Onze showrooms in zowel Culemborg als Zwaag zijn op afspraak weer open voor bezoek. Iedereen is, op gepaste afstand, welkom bij ons in de showroom. Wij vragen u wel graag van te voren een afspraak te maken via uw sales agent. 
Contact: Het contact met collega’s van de 706 seating group is nog steeds mogelijk. Wij blijven u de service geven die u van ons gewend bent. 
Voorraad: Wij zijn op tijd begonnen met het vullen van ons magazijn zodat wij u en uw klanten niet teleur te stellen. Er is genoeg voorraad!

Mochten er wijzigingen plaatsvinden dan zullen wij u daarvan gelijk op de hoogte stellen.

Voor vragen over COVID-19 en 706 Seating Group kunt u ons altijd mailen naar : info@706online.com

 

706 Seating Group Bedrijfsfilm

Met gepaste trots laten wij u graag een kijkje achter de schermen binnen onze organisatie nemen. Bekijk hier onze bedrijfsfilm:

 
Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen

706 Seating Group houdt zich bezig met Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen. Verantwoord ondernemen zit in onze DNA verweven. Gebruik van de beste en meest duurzame materialen spreken voor zich. Door middel van afritsbare hoezen kunnen we bekleding verwisselen en met onze langdurige garanties borgen we de kwaliteit. Elke Sit and Move bureaustoel heeft een end of life vergoeding van 50 euro. Hiermee sluiten we de circulaire cirkel voor hergebruik van alle onderdelen.

Wij faciliteren onze medewerkers niet alleen met een goede werkplek in een fijne werkomgeving, maar wij zorgen ook dat iedereen die bij ons werkt zich kan ontwikkelen. Met iedere werknemer stellen we een Persoonlijk Ontwikkelingsplan op. Binnen dit plan bepalen we jaarlijks per persoon een budget voor persoonlijke ontwikkeling. Dit plan wordt volledig afgestemd op de wensen en kwaliteiten van de medewerker.

Veelgestelde vragen

Komt u er niet helemaal uit? Hieronder vindt u de veelgestelde vragen. Mocht uw vraag hier niet beantwoord worden dan kunt u uiteraard contact met ons opnemen. Wij beantwoorden uw vraag maar al te graag! U kunt ons bereiken via +31 (0)229 287 750.

 

Producten en accessoires

Blokkeerbare 4D armlegger opdekjes zijn in hoogte-, breedte- en diepte instelbaar.

Alle dealers kunnen inloggen op deze website en alle inkoopprijzen inzien. Mocht je problemen hebben met je account, neem dan telefonisch contact met ons op via + 31 (0) 229 287 750.

Ja, het is mogelijk om een stoel enige tijd uit te proberen. Hiervoor kunt u telefonisch contact opnemen via + 31 (0) 229 287 750.

Bestellen en betalen

Alle dealers kunnen inloggen op deze website. Vervolgens kunt u browsen in onze collectie, de juiste stoelen en opties aanklikken en bestellen. Eigenlijk net als ieder andere website.

Kom je er toch niet helemaal uit? Neem dan contact op met onze binnendienst. Wij zijn tussen 08:30 en 17:00 telefonisch bereikbaar op het volgende telefoonnummer: + 31 (0) 229 287 750

Bezorging

In principe staat elke stoel zoals beschreven op de site op voorraad en kan dus vaak binnen een week geleverd worden. Echter, sommige stoelen of bij sommige opties hebben wij een levertijd van 8 weken. Ook wanneer er meer dan 50 stoelen besteld worden kan er een extra levertijd zijn, maar dit is afhankelijk van het soort stoel.

Onze transporteurs leveren in binnen- en buitenland en leveren de stoelen gemonteerd of ongemonteerd bij het door u aangegeven afleveradres.

Standaard leveren wij uw order Franco tot achter de deur van het door u aangegeven afleveradres. Wij hanteren voor het leveren aan particulieren en lastig te bereiken locaties een toeslag van € 12,75 ex btw .

 

Bestelt u op ons dealerplatform één of meerdere bureaustoelen dan kunt in het winkelmandje aangeven hoeveel bureaustoelen u gratis wilt retourneren. Belangrijk blijft hierbij wel dat de stoelen worden geretourneerd bij de levering van de door u bestelde bureaustoelen!

Dit doen we met grote tevredenheid van onze dealers omdat zij bij levering van nieuwe stoelen niet zonder stoel of juist met dubbele stoelen zijn komen te zitten.

Voor vragen of meer informatie neem dan telefonisch contact op via + 31 (0) 229 287 750.

Service en garantie

• Deze garantievoorwaarden gelden voor Nederland en België.
• De duur van de garantie bedraagt minimaal 5 jaar ingaande vanaf de dag van levering bij dagelijks gebruik van de stoelen van 8 uur per dag. Indien de stoel intensiever wordt gebruikt, wordt de garantietermijn naar evenredigheid verkort.
• Onze garantie geldt niet voor normale slijtage aan wielen en bekleding.
• Wij hebben een eigen servicedienst die eventuele gebreken die toe te rekenen zijn aan 706 Online B.V., in overleg bij de dealer of eindklant kan verhelpen.
• Wij geven geen garantie op de door de klant beschikbaar gestelde materialen.
• Bij reclamaties vragen wij om de volgende opgaven: schade of gebrek omschrijving, modelnummer, ordernummer en digitale foto

Voor meer informatie, zie de garantievoorwaarden.

 

Wat vervelend dat uw order manco is! Voor de snelste afhandeling kunt u ons serviceformulier downloaden, invullen en e-mailen naar sales@706online.com. U kunt ook telefonisch contact opnemen met onze binnendienst via + 31 (0) 229 287 750.

Houdt u er aub rekening mee dat lichte kleuren snel vuil worden en gevoelig zijn voor bijvoorbeeld donkere kleding. Dit valt niet onder onze garantie.

COVID-19 en 706 Seating Group

Wij zitten er bovenop om de leveringen zo snel mogelijk te versturen. Wij zorgen ervoor dat leveringen net zo snel worden verstuurd als voorheen. Tijdens het leveren denken we aan de gezondheid van anderen en houden de chauffeurs zich aan de richtlijnen van het RIVM.

Wij doen er alles aan om ervoor te zorgen dat u dezelfde service krijgt zoals u van ons gewend bent. Wij zorgen ervoor dat we telefonisch en via de e-mail bereikbaar zijn voor u.

 

Samen met de fabriek en het magazijn hebben we ervoor gezorgd dat we op tijd veel stoelen naar ons magazijn hebben laten komen. Hierdoor kunnen wij ook grote aantallen stoelen leveren voor de thuiswerkers of voor bedrijven. Voor vragen over het beschikbare aantal stoelen kunt u ons altijd via de klantenservice benaderen.

 

Stond uw vraag hier niet tussen? Wij beantwoorden uw vraag maar al te graag! U kunt ons bereiken via +31 (0)229 287 750 of u kunt ons een bericht sturen.